logo

logo

11 februari 2009

Een eitje.

Mijn benen zijn uit bed gestapt, nog voor de wekker z'n job kon doen. Kreunend geluid lokte me naar de kinderkamers. Het was nog pikkedonker, boven de meisjes hing als een donderwolk. Zo gaat dat meestal...Eigelijk nog veel te moe om op te staan, maar niet willen blijven liggen uit angst iets te missen, denk ik dan. Met de weet dat dat binnen een paar jaar wel zal keren, heb ik mijn mooiste glimlach de badkamer binnengegooit. "Goeiemorgen meisjes!" Verrast door mijn goed humeur, zijn ze beginnen zeuren. Als ik ze zou laten doen, zou Stella naakt naar school gaan en Emma zou als Pipi Langkous-look-alike rondparaderen. Ik ben er in geslaagd om ze om te praten met de belofte een zacht gekookt eitje te maken voor iedereen. Ja, zo gemakkelijk gaat dat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Altijd leuk om van je te lezen!
Groetjes, Valerie