logo

logo

11 februari 2009

Rollen.

Ik vind het moeilijk. In mijn dagelijkse leven vervul ik verschillende "rollen", die vaak op elkaar afgestemd moeten worden. Rollen die vaak van mekaar gescheiden moeten worden. Verschillende rollen, op verschillende tijdstippen, bij verschillende mensen, op verschillende locaties.... Sommige vloeien al wat vlotter in elkaar dan andere. Sommige... simpelweg niet te combineren. De rol waar ik de meeste voldoening uit haal, is diegene waar ik het meest mee worstel. Een knop die ik niet zomaar kan uitschakelen. Een wissel- beweging die ik me nog niet eigen heb kunnen maken. Mama ben je, en blijf je. Dag en nacht. Alle dagen van het jaar. Ieder uur van de dag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Altijd leuk om van je te lezen!
Groetjes, Valerie