logo

logo

6 september 2012

How to: pimp mijn diadeem!


De diadeems die mijn meiden over de seizoenen heen verzameld hebben, worden verwaarloosd.
Daarom wil ik vandaag hun oude haarkronen een oplapbeurt geven!

Wat heb ik nodig? 

- een diadeem waar je dochter op uitgekeken is
- een lijmpistool
- een schaar (om stof of vilt mee te knippen)
- allerhande decoratie, zoals parels, lint, knopen, vilt, gehaakte bloemen...

Hoe ga ik te werk?

- strip de oude diadeem van overtollige versiering, zodat je een naakte versie overhoudt, eventueel met de stoffen bekleding er nog om
- knip 2 cirkels uit vilt en bevestig ze aan elkaar, met de diadeem ertussen
- kies nauwkeurig wat grappige, kleurrijke en originele items uit om de diadeem mee te versieren
- gebruik het lijmpistool om de spulletjes te bevestigen
- laat de lijm voldoende lang drogen alvorens je dochter te verrassen met "nieuwe" haarkronen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Altijd leuk om van je te lezen!
Groetjes, Valerie