logo

logo

10 juni 2009

Paleisje voor een meisje.

Ik heb het behang van de muur getrokken in Emma's kamer. De meisjes begrepen eerst niet goed waarom. Maar als ik hen vertel dat we hun kamer gaan herinrichten, vliegen de gebloemde panden met gemak van de muur. De speeldozen verhuizen naar Stella's kamer. Het slaappaleis moet rust en geborgenheid uitstralen. Nu ze samen slapen wil ik er des te meer werk van maken. Ik twijfel nog tussen lavendel en hulahoop-roze. Iemand tips, suggesties, do's & don'ts? 

3 opmerkingen:

  1. Onze meisjes hebben sinds kort een speelkamer en een gezamenlijke slaapkamer. Ik heb er foto's van op mijn blog staan...maarre...wij hebben juist het bloemetjespapier er tegen geplakt :-)
    Onze speelkamer is heel flashy, met fuchsia, turquoise, limoengroen, discobal,... De kinderkamer is zacht; aubergine gordijnen, pastelkleuren in het behang en op de muren zit grijs/lila (kiezel van Levis). Veel plezier!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. niks tegen boemen hoor :-) , maar het behang dat er tot vanmiddag op hing, was nog van de vorige eigenaars... een oud koppel... need I say more ;-)
    Kga zeker eens kijken nr de kamers van je meisjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ik bij mijn meisjes merk, is dat ze graag hun kamer willen veranderen. Dus zijn de wanden in een uni kleur geschilderd en varieer ik met bedgordijnen, dekbedovertrekken, kussentjes, lampjes e.d. En dat bevalt de dames prima. Lavendel is een rustgevende kleur, dat is misschien met 2 meisjes op een kamer wel prettig voor het slapen en spelen en zo!

    Succes met het kamertje mooi maken, en ik ben heel nieuwsgierig naar het resultaat!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Altijd leuk om van je te lezen!
Groetjes, Valerie