logo

logo

27 april 2009

Hokus Pokus Paraplu...

Kleine koffer open u!
Een verhaal over een heks, dat is wat ik koos om voor te lezen op het verjaardagsfeestje van Simon. 11 jongens en meisjes spitsten hun nieuwsgierige oren toen het boek van "Slimme Lotje" openging. Soms was het muisstil... maar als ik de toverspreuk van Lotje uitsprak, deden de kinderen uitbundig mee. Toen het verhaal uit was, maakte ik de kinderen warm om samen met mij te knutselen. Kleurrijke lapjes stof en ijsstokjes toverden we om in heksen en tovernaars. Een pret-uurtje vliegt zo voorbij. De Pretfee bergt haar hoed alweer op. Hokus Pokus Sterrenlicht, mijn verhalenkoffer gaat terug dicht.

2 opmerkingen:

  1. Super!!!

    Ik krijg al heimwee... Ik heb 'n paar jaar in een kinderboekhandel gewerkt! Op woensdag las ik af en toe voor op de grote zolder van de winkel, en was er ook nog tijd om te knutselen. Later heb ik 2 jaar voorgelezen in de bib... en geknutseld met de kinderen!! Ja, ja,... ooit wil ik dat weer doen... Maar keuzes maken is soms zo moeilijk hé...

    Groetjes,
    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee ook! Ik bewaar hem, tis voor mijn kinderfeestjes net wat te laat, maar vroeg of laat komt dit idee van pas!! Zo leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Altijd leuk om van je te lezen!
Groetjes, Valerie