logo

logo

27 april 2009

Grote honger.


Als ik de kinderen van school oppik, neem ik altijd iets lekkers mee. Het klinkt als een melige uitspraak van de ideale mama uit een reclamespotje. Maar vergis je niet. Om 15u.20 zijn de 4 kapoenen uitgehongerd. Liefst krijgen ze taartkoekjes of een verse wafel van de markt. Die smullen ze op in de auto. Thuisgekomen wordt de dorst gelest met bessensap (Roosvise voor de kenners). Na een half uur ravotten staren hongerige blikken me opnieuw aan. Dit keer verdeel ik boterhammen. Twee met choco en twee met kaas en confituur. Dan hollen ze naar de bank vanachter in de tuin en kom ik aangesneld met mijn fototoestel. ;-)

1 opmerking:

  1. Ik heb ook zo'n kind met onstilbare honger!! Blijft maar om eten vragen nadat ze op school rond 12 uur twee boterhammen en thuis rond half 2 weer twee heeft gegeten... Ze is dan maar net 1 1/4 meter hoog, maar ze eet het dubbele van wat ik eet!!!! Waar laten ze het, hè?

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Altijd leuk om van je te lezen!
Groetjes, Valerie