logo

logo

11 maart 2009

Groen.

Heel de week al, loer ik naar die gele kopjes. Hoe ze zich moeiteloos, zo lijkt, naar de zon uitstrekken. Ik wilde eigelijk bloembollen planten, maar ben blijven plakken aan mijn toetsenbord. Af en toe kijk ik op. Zicht op groen. Alles wordt stilaan wakker. De eerste vlieg is binnengeslopen en de vogels oefenen hun repertoire. Ondertussen is het 16.21u. Ik kreeg zonet bericht dat Romy is geboren. De drukker is op de hoogte gebracht. Zometeen is iedereen terug thuis. Als een trouwe hond houdt de radio me gezelschap. Ik hou van de lente.

1 opmerking:

  1. Wil toch even een positief signaal geven aan deze enthousiaste Blog !
    Houden zo Valerie ......en altijd welkom op onze Blog :o)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Altijd leuk om van je te lezen!
Groetjes, Valerie