logo

logo

14 maart 2009

Ergernis vanochtend.

Want als ik probeer de zwangerschapskilo's te doen verdwijnen, smelten ze op de verkeerde plaats. ggrrrrr. Het is een item dat steeds weer op mijn agenda staat: afvallen. Niet zozeer omdat ik me dik vind, dan wel ongezond. Ik confronteerde mezelf met een vetmeting. Het verdict is 11 kg vet teveel. Uiteraard zit dat vet niet alleen in mijn billen en buik... maar ook in mijn borsten. Moeder Natuur kiest om net op die laatste het overtollige te reduceren. Een week en 2,6 kg vet later, vreet de ergernis mijn moed op. Het pronkstuk van mijn vrouwelijk lichaam moet boeten. Je zou voor minder 3 koffiekoeken bij de bakker bestellen. Maar ik denk dan aan mijn gezondheid. Dat vrouw zijn niet alleen om het fysieke draait. Maar geef toe dat het een beetje dubbel is. Kiezen tussen je vrouwelijke rondingen, waarbij je vetpercentage te hoog ligt. En de playmate-maten, die laten we eerlijk zijn, weggelegd zijn voor een minderheid. Maar ik hou nog 8,4 kg vol. Hopelijk krijg ik er geen spijt van...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Altijd leuk om van je te lezen!
Groetjes, Valerie