logo

logo

11 januari 2009

Een week voorbij.

De eerste schoolweek is voorbij. En het went snel. Ook voor Stella. Hoewel ze 's morgens niet enthousiast is over ons vertrek richting De Paddestoel, is ze wel vol van de leuke tijd die ze er beleeft. Ik wen aan de deugnieten die ik om 15u.20 mee naar huis neem. Het zijn er vier in totaal. Na ons vieruurtje schilderen we samen, spelen we buiten, lees ik een verhaal voor... kortom we maken pret. Ik wen minder aan werken op woensdag. Geen tijd om boodschappen te doen of het huis wat te kuisen, zoals ik op woensdag gewoon was. Geen namiddag met de meisjes, geen bezoekje aan bobonne...de meisjes vinden het wel spijtig. Ik ook. Maar er komen andere dingen in de plaats.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Altijd leuk om van je te lezen!
Groetjes, Valerie