logo

logo

7 april 2009

Paasvakantie.

Ik heb onze agenda voor morgen volgeboekt. Mijn nicht is vanochtend bevallen van Lais. Dus springen we eerst even langs de kraamafdeling van St.-Augustinus. Bobonne heeft voor Emma en Stella een Paasverrassing klaarliggen. Daar beginnen ze nu alvast van te likkebaarden. Maar waar ze het meest naar uitkijken is onze vakantie aan zee. Voor mij een vaste waarde tijdens de Paasvakantie. Als kind ging ik jaarlijks naar Knokke met mijn ouders. Dagenlang kastelen bouwen, bij Moeder Siska wafels smullen, rondjes rijden met onze "kwistaks" op het Rubensplein. Klasgenootjes of andere vriendinnen aantreffen op hetzelfde stukje (Albert)strand... Nu ik een van de wandelende mama's ben, kruis ik dezelfde bekende gezichten (vanuit mijn kindertijd) op de zeedijk. History repeating, zo blijkt. Nog even hopen dat de weergoden ons gunstig gezind zijn en dan kunnen w paaseieren gaan rapen...op het strand.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Altijd leuk om van je te lezen!
Groetjes, Valerie