logo

logo

6 maart 2009

Little Red Corvette

Ik kook bijna elke avond. Omdat ik graag de potten uitlik. Gisteren mocht ik samen met andere bloggers delen in een KitchenAid ervaring o.l.v. Cookaholic Gaetan. Ik ken KitchenAid van de zachtgele mixer die bij mijn mama in de keuken pronkt. Een keukenapparaat met de looks en power van een Corvette. Op 't eerste zicht wil je van dat toestel afblijven, het zou wel eens je vinger kunnen afbijten. Maar als je er even mee werkt, ben je verkocht. Van brood tot fruitpap, langs worteltaart en thaise viskoekjes. Het gebruiksgemak, voor hakken, malen, mixen, prakken en mengen - maar ook voor het afwassen - maken van dit huishoudhulpje een onmisbare partner. Voor mij een rode graag.

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie! Altijd leuk om van je te lezen!
Groetjes, Valerie