logo

logo

10 september 2012

nummer 450.



Het is mijn 450ste post... Ik kan het haast niet geloven.
Deze gaat over een fietskar. Na lang twijfelen, ben ik afgelopen weekend gezwicht voor een aanhangwagentje achter mijn fiets. Ik had het op de kop kunnen tikken voor 40 euro! Met het vooruitzicht op een gezellig terrasje te Linkeroever, zijn we vertrokken - maxi cosi stevig verankerd in de kar. Helaas duurde het amper 500 m tot de eerste tranen vloeiden. Wortels doen de fietspaden in Hove dansen. En de gaten in het wegdek zorgen voor een wals waar Oscar niet van houdt.
Hebben we een verkeerde kar gekozen? Is hij te klein om in zo'n kar mee te rijden?
Zucht - blaas. Wat is jullie fietskar-ervaring?

2 opmerkingen:

  1. onze fietskar-ervaring is nihil, een bakfiets daarentegen, waar je de maxicosi in kan vastklikken... en nog twee zitplaatsen voor onze dochters bij... dat is echte luxe, en hobbelbestendig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Iv heb getwijfeld... maar gezien mijn 2 dochters reeds flink fietsen, vond ik het overbodig... maar nu jij spreekt van luxe en hobbelbestendigheid...

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Altijd leuk om van je te lezen!
Groetjes, Valerie