logo

logo

17 juli 2010

DIY.

De afkorting is me lang onbekend geweest, maar ik kan wel degelijk zeggen: ik ben een "DIY" bruid. Ik snuffel, snuister en speur in alle hoekjes van de meest uiteenlopende "weddingwebsites" om zoveel mogelijk inspiratie op te doen voor mijn eigen bruiloft. Ondertussen ben ik geabonneerd op de meeste newsletters, en tellen o.a. Martha Stewart, Kathryn van Snippet & Ink en Project Wedding met me af naar D-Day! Ik vind het heerlijk om, elke dag opnieuw, heel even op de guest list te staan van al die prachtige bruidsparen en hun "over-the-top" wedding! Kennen jullie nog een interessante site... alle tips welkom!

3 opmerkingen:

  1. Een DIY bruiloft maakt het natuurlijk ook heel erg persoonlijk. Dat is altijd mooi. Mijn vriend en ik gaan volgend jaar trouwen en wij willen ook zo veel mogelijk zelf gaan maken. Ook omdat we opeens een huurhuis aangeboden hebben gekregen en we dus op het moment niet dure tierenlantijntjes kunnen betalen voor de bruiloft. Dat geld moet in het huis gestoken worden.
    Persoonlijk vind ik het helemaal niet erg om een DIY bruiloft te houden.

    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Altijd leuk om van je te lezen!
Groetjes, Valerie