logo

logo

17 mei 2010

Geef 'm door!

Ik was totaal verrast en super blij met mijn allereerste AWARD! Niet voor De Pretmeloen... maar wel voor Zoete Zakjes !Dankjewel Rianne! Bij deze wil ik 'm heel graag doorgeven aan een paar bloggers wiens verhaaltjes, annecdotes of foto's mij dagelijks inspireren... of gewoon doen glimlachen!
De eerste 2 omdat het toch allemaal oh-zo herkenbaar is ;-) en de derde... omdat Johan en ik gaan trouwen deze zomer en ik alle tips, tricks... en prachtige foto's wil verzamelen om onze dag onvergetelijk te maken. Dames, PROFICIAT!

2 opmerkingen:

  1. Oh... een award! Bedankt!
    Ik kom hier ook altijd met heel veel plezier lezen (al heb ik soms - zoals nu - wat achterstand weg te werken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai!! Ik heb nog wel een tipje voor jouw bijzondere dag: kleine bedankdoosjes maken voor de gasten als ze weggaan... Stap 1 is te zien op mijn blog: kaathangtdeslingers.blogspot.com (verdere stappen volgen snel, ik maak er momenteel 80!)groeten, Kaat

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Altijd leuk om van je te lezen!
Groetjes, Valerie