logo

logo

4 oktober 2009

Mahonie en confetti.

Het weekend had ik zo gepland, dat ik uitsluitend moest denken aan Zoete Zakjes maken. Van de 48u. die me geschonken waren, heb ik er uiteindelijk maar een 5-tal gebruikt om mijn creativiteit om te zetten in kleurrijke ontwerpjes. Voor de rest heb ik ramen gesapt. Een werkje dat we veel te lang hadden uitgesteld. En dat echt wel aan de orde was, gezien het nakende herfstweer... Het resultaat is mahonie op alle kozijnen, een beetje op mijn broek en onder mijn nagels. En een zenuw-moment op zondag rond 19u. Ik ben zenuwachtig voor de beurs, ja. Mijn eerste keer "en publique". De Pretmeloen moet het effect hebben van een ballon vol confetti die boven je hoofd wordt kapotgeprikt. Een speelse kers op de dagelijkse kost. Feel the pressure?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Altijd leuk om van je te lezen!
Groetjes, Valerie