logo

logo

26 februari 2009

Plan B.

Al zijn we dan reeds donderdag, de Krokusvakantie overviel me een beetje vanochtend. De ijverige mama in mij wil een typische krokus-uitstap plannen: de kinderboerderij. Helaas gesloten tot eind februari. Ik stel me niet teveel vragen bij het feit dat die locatie zich, commercieel gezien, zwaar vergist in haar keuze van sluitingsdagen. Over naar plan B. Gisteren vond ik in Van Uytsel 2 houten vogelhuisjes. Ik heb de meisjes ze laten opfleuren tot kleurrijke dagverblijven. De speeltuin scoort ook goed. Samen muffins bakken nog beter. Jolijt alom wanneer Emma en Stella ontdekken dat ze bloem gaan wegen, een ei mogen breken en boter zien smelten in de pan. Roeren roeren in de pot, waar is klaas en waar is zot? Een lied, een beker appelsap en die verse banaan-en-chocolade muffin. Het zijn de meest eenvoudige dingen die het hoogst scoren. ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Altijd leuk om van je te lezen!
Groetjes, Valerie