logo

logo

16 december 2008

Cathy.

Aanstaande vrijdag zal het de laatste keer zijn dat Stella naar de onthaalmoeder gaat. 5 januari start ze school. Naar mijn gevoel vloeien kinderen gemakkelijk van de ene "stap" naar de andere. Voor mezelf ligt het wat gevoeliger. Een nieuwe stap betekent iets vertrouwd achterlaten. Ik heb het lastig met verandering. Stella zal het ongetwijfeld beseffen. Maar op een andere manier dan ik. Zij ziet een eerste schooldag in't verschiet. Ik word er zowaar melancholisch van. Ik zie alweer een hoofdstuk afronden. Hoewel ik met vreugde de domiciliƫring zal opzeggen, wordt daarmee ook een band "verbroken". 4 jaar, 3 locaties...ups en downs hebben we gedeeld. Verse groentepapjes, verhaaltjes voorlezen in de zetel, samen in de zandbak of met de step naar de speeltuin. In de draagzak naar de kinderboerderij, zoutdeeg maken, wekelijkse knutselwerkjes, een heen en weer boekje...tot sinds kort de onderbroek. Bedankt voor de goede zorgen Cathy.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Altijd leuk om van je te lezen!
Groetjes, Valerie