logo

logo

23 maart 2011

Lente-eitjes.


Ik kom graag in de keuken staan als mijn mama kookt. Er valt altijd wel een nieuw recept mee te pikken. Als kind hielp ik roeren, snijden… kommen uitlikken. Toen ik mijn eerste kookboek kreeg, probeerde ik zelf alle recepten uit. (Met uitzondering van macaroni met hesp en kaas. Dat lust ik niet.) De bundel pronkt nog steeds in mijn boekenkast. Mijn lekkerste cake-recept komt uit dat boek! Maar ook het recept voor gevulde eitjes.

Een eenvoudige bereiding waarbij je het gekookte eigeel mengt met mayonaise, peterselie en blokjes rauwe paprika, om het dan op het eiwit te presenteren. Met een toastje erbij, mijn lunch-tip op deze zonnige lentedag.

Meer tips vind je op Zesta.be !

1 opmerking:

  1. Oh heerlijk! Gevulde eitjes vind ik zooooo lekker altijd.

    Fijne dag!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Altijd leuk om van je te lezen!
Groetjes, Valerie