logo

logo

6 juni 2010

Pauze.

Nothing like that mornin' coffee!
De afgelopen week was druk. Druk voorbereiden, druk afscheid nemen, druk workshops geven, druk in mijn hoofd... En omdat ik het zo gepland heb, doe ik vandaag niks. 't Is te zeggen... wat schrijven, wat surfen... en genieten van mijn thermos verse koffie, muziek op de achtergrond en Emma en Stella die flink "schooltje" spelen. Want omdat ik het zo wil plannen, zal ik er morgen invliegen. Beginnen met een lange to do-lijst op te stellen om die dag na dag af te punten: de garage opruimen, uitnodigingen afwerken, stof knippen, gaan tennissen, de meisjes op de middag van school halen, zwemmen, lunchen met vrienden, de bus te koop zetten, het gras afrijden, huwelijksreis boeken, kinderboek schrijven... druk druk ;-)

3 opmerkingen:

  1. Ik zie dat ik niet de enige ben die een verplichte lege dag heeft gepland dit weekend! Ik heb me er nog netjes aan gehouden ook. En voor morgen een lijst ga maken om lekker fanatiek vanaf te strepen.

    Eerst zijn mijn haren 's ochtends de pineut bij de kapper, ben een jaar niet geweest, aiaiaiai hoeveel haar ga ik verliezen!!! Dan is het serieus aan tafel, tas thee erbij, bloknote, pen en alles neerpennen, zodat mijn hoofd leeg is en mijn bloknote vol...... aiaiaiaiai!!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @collie vooral dat hoofd een keer leegmaken lan deugd doen he! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Altijd leuk om van je te lezen!
Groetjes, Valerie