logo

logo

22 november 2009

Typische zondag.

Mijn 3de tas koffie en een pistolet van gisteren. Overschotje van onze verjaardagsbrunch. De meisjes op de achtergrond. Dansend en zingend. Sigur Ros voor mijn oren. Een mailtje naar mijn ouders geschreven. Ze reizen al 2 maanden down under, met een BMW motor. De zon in mijn ogen. Herfst in de tuin. Zin om te bakken. Lachen. Emma doet alsof ze telefoon krijgt, en zegt: "Hallo, met Valerie. Neen, sorry, wij zijn nu niet thuis. Mag ik u straks terugbellen?" Stella antwoordt: "Wil jij een glaasje wijn?" Nog steeds zon in mijn ogen. Tijd voor een 4de koffie. Lachen. Ik geniet van zondag, rustdag. Rust voor de Sinterklaas-drukte. ;-) Laatste stukje taart. Voor mij. Ook een overschotje van gisteren.

3 opmerkingen:

  1. Aha, Sigur Ros... pure magie. Net als wat ik voel als ik je blogpostje lees.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sigur Ros is bij ons ook favoriet!! Alleen die muziek al maakt je dag goed! Heerlijk zo'n zondag, kun je er weer even tegen, hè!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. amai Prutsen... dat maakt mijn (regenachtige) dag nu nog 'ns sé!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Altijd leuk om van je te lezen!
Groetjes, Valerie