logo

logo

27 november 2009

De Tandenfee.

Emma loopt al meer dan een week met een vinger in de mond. Ze scandeert dat haar tand los staat. Vooraan, onderste rij. Ik vind dat vroeg. Maar een aantal meisjes uit de klas hebben reeds tanden gewisseld. Emma wil niet achterblijven. Tot voor kort was er echter weinig beweging te bespeuren. Vanochtend kwam ze bij mij staan en fluisterde: "Mama, mijn tand staat los." Ik greep het melktandje tussen duim en wijsvinger en voelde de melktand wankelen. Ik gaf haar een dikke knuffel en feliciteerde haar. Ze wordt zo snel groot! Was het omdat Emma groot wordt of omdat ik Tandenfee mag spelen, maar ik voelde een kriebel in mijn buik ;-)

1 opmerking:

  1. Ik vind een eerste tandje dat doorkomt speciaal en de eerste tand die los komt is net zo speciaal!! Het wonder van de grote tandjes... hahaha en de tandenfee die vonden mijn kinders héél spannend. Bridget heeft anderhalve week geleden de tandenfee weer op bezoek gehad. En dat gezichtje, als ze het muntje dat onder haar kussen lag ziet..... whaaa gewèldig!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Altijd leuk om van je te lezen!
Groetjes, Valerie