logo

logo

18 mei 2009

Papje-met-chocomel.

Stella wordt zaterdag 3 jaar. Het lijkt me dus stilaan tijd om de papflessen achterwege te laten. Natuurlijk drinkt ze al geruime tijd uit een beker, maar voor die laatste zuivel, net voor ze naar bed moet, vraagt Stella nog graag een papfles. Het is ondertussen meer een ritueel geworden. Een samenvoegsel van letters waarmee ze, sinds ze kan praten, in ruil een heerlijk warme melk met wat Nesquick krijgt. Het 'papje-met-chocomel' (de 'K' slikt ze in) bied ik haar nu in een beker aan. Ze heeft zich niet lang verzet. Een grote zus in de buurt helpt handig: "Kijk Stella, nu ben jij zo groot als ik, maar ik drink al lang uit een beker, he mama, ik drink soms uit een glas." (ik blijf fan van die eenvoudige logica) Nu nog die pampers 's nachts ;-) Goe bezig Stella!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Altijd leuk om van je te lezen!
Groetjes, Valerie