logo

logo

24 april 2009

Groeien.

Daarnet zat ik op' terras. Ik sipte aan een glaasje water, terwijl de zon mijn gezicht verwarmde. Ik voelde me als een plantje groeien. De hele week al ben ik aan het groeien. Mijn gedachtemolen heeft op volle toeren gedraaid. Iedere dag borrelden meer en meer ideeën op, en werden de wortels van De Pretmeloen steeds steviger. Deze week heb ik er dan ook echt werk van gemaakt. 7 mei ligt in mijn agenda vast voor de Vlaamse Startersdag. Dit weekend moet ik werken aan een haalbaarheidsplan. Ik schreef me namelijk in op Bizidee, waar ik de winnaar wil zijn van 25.000 euro om mijn eigen zaak mee op te starten. Misschien moet ik ook al denken aan een statuut voor zelfstandige in bijberoep? Aan ideeën voor De Pretmeloen zal 't alleszins niet mankeren. Gisteren kwam mijn langverwachte zending stoffen toe van Noeks. It made my day! Vandaag bracht de postbode 2 zakjes vol prachtige parels en opstrijkmotieven... Mijn vingers kunnen haast niet bijhouden wat mijn creatieve kronkels allemaal willen vormgeven. Ik begin dus maar met een bord verse soep. ;-)

1 opmerking:

  1. Superblog!!!

    Je schrijft zo mooi en vlot... Je bent zo creatief... Ja, een blog om te volgen!!

    Groetjes,
    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Altijd leuk om van je te lezen!
Groetjes, Valerie