logo

logo

9 december 2008

Op de planken vloer.

Ze is exact 2 jaar 6 maanden en 16 dagen. En ze draagt sinds gisteren een onderbroek. Wat ben ik fier op Stella. Uiteraard was er vanmorgen nog de plas op de planken vloer. We kampen nog met de gebeurlijke "ongelukjes"... maar het einde van een tijdperk is in zicht. Ze riep zo lief: "Mama, er is water hier." Mijn reactie was laat, maar ik sprong recht toen ik besefte dat wat Stella moeilijk kon ophouden, niet in een goed-absorberende-pamper zou terechtkomen. Ik tastte naar nattigheid, maar haar broek was droog... Ze hield echter vol, met enige fierheid, dat die plas wel degelijk van haar was. De warme straal was langs haar been gestroomd. Netjes tot in haar pantoffel. En dan ernaast. Ik ben zo fier op haar. 't Is nog wat wennen. Voor beiden. Maar ik voorspel dat 2009 een droog jaar wordt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Altijd leuk om van je te lezen!
Groetjes, Valerie