logo

logo

28 november 2008

Over een onderbroek.

Ik had weer prijs vanochtend. Hoewel ik mijn breedste (ik geef toe slaperige) glimlach opzet om mijn 2 dochters een goeiemorgen te wensen, keerde Emma zich in zelfmedelijden omdat ze een propere onderbroek moest aantrekken. Ik ken het gevoel wel... De warmte van je slaapkleren inruilen voor koude badkamertegels. Verse kleren moeten aantrekken, terwijl het prut in je ogen nog maar net uitgewreven wordt. Ik zou ook liever mijn kamerjas aantrekken en beneden botercroissants in een kopje troost soppen. Maar vrijdag 28 november heeft andere plannen voor mij. Spierpijn herinnert me eraan dat ik slecht geslapen heb. Ik ben prikkelbaar. Want de zenuwendraden die mijn hoofd met mijn nek verbinden, hebben hun normale werking nog niet hervat. Stella probeert op een sportieve manier haar ongenoegen over de broek-issue (die nog steeds aan de orde is) te uiten. Ik bespaar me de confrontatie en reik haar een kousenbroek aan. Surviving another morning.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Altijd leuk om van je te lezen!
Groetjes, Valerie